جزوه حرکات اصلاحی
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
چه در حین کار کردن یا صرفاً زندگی روزمره خود. برای انجام جزوه حرکات اصلاحی این کار، نیاز به درک درست و عمیق از چهار مرحله است که شامل پیوستار تمرین اصلاحی (CEx) است. این فازها عبارتند از:
مهار کند
طولانی کنید
فعال کنید
ادغام کنید
ما در سراسر این قطعه به آنها و تعریف تمرین اصلاحی خواهیم پرداخت.
تمرینات اصلاحی چیست؟
تمرینات اصلاحی تکنیکی است که توسط متخصصان سلامت و تناسب اندام جزوه حرکات اصلاحی رای رسیدگی و رفع مشکلات و عدم تعادل حرکتی استفاده می شود. این تمرین‌ها معمولاً توسط مربیان شخصی، ماساژدرمان‌ها و کایروپراکتیک‌ها استفاده می‌شوند تا به مشتریان کمک کنند هم در حین تمرین و هم در زندگی روزمره خود حرکت کنند و احساس بهتری داشته باشند.
در این زمینه، تخصص تمرینات اصلاحی NASM به شما می آموزد که چگونه از انواع ارزیابی های جزوه حرکات اصلاحی ایستا و پویا برای شناسایی عدم تعادل استفاده کنید و از نتایج برای طراحی برنامه های موثر برای مشتریان خود با استفاده از مجموعه تمرینات اصلاحی مشهور جهانی NASM استفاده کنید.
درباره اینکه ورزش اصلاحی چیست و چرا اهمیت دارد بیشتر بخوانید .
تمرینات اصلاحی ۴ مرحله ای NASM (CEX)
Continuum تمرین اصلاحی (CEx) یک فرآیند چهار مرحله ای ساده و در عین حال بسیار موثر است که متخصصان تناسب اندام می توانند با مشتریان و ورزشکاران خود برای بهبود و در نهایت اصلاح جبران های رایج حرکتی استفاده کنند.
چهار مرحله CEx
در اینجا به تفکیک هر چهار مرحله و بهترین روش استفاده از آنها اشاره شده است:
CEX فاز ۱: INHIBIT عضلات بیش از حد فعال
Inhibit اولین مرحله در تداوم تمرین اصلاحی است. هدف فاز مهار کاهش یا تعدیل فعالیت جزوه حرکات اصلاحی سیستم عصبی است که عصب میوفاشیال را عصب می‌کند (کلارک و همکاران، ۲۰۱۴). تشخیص این نکته ضروری است که عضلاتی که به عنوان بیش فعال شناخته می شوند (از طریق ارزیابی حرکت) باید تکنیک های بازداری را دریافت کنند.
مهار: فاز ۱ CEx
چندین تمرین اصلاحی برای مهار عضلات بیش فعال وجود دارد ، مانند فوم نورد ، دستگاه های کوبه ای، یا تکنیک های دستی مانند ماساژ و دستکاری بافت نرم به کمک ابزار. با این حال، بسیاری از این تکنیک ها نیاز به مجوز اضافی دارند. بنابراین، هنگامی که صحبت از تمرینات اصلاحی به میان می آید، فوم نورد برای متخصص تمرینات اصلاحی رایج ترین است.
غلتک فوم تی ۱) آن را تحت تاثیر اختلال بافت محلی، و ۲) آن را تحت تاثیر قرار می سیستم جزوه حرکات اصلاحی عصبی خودکار (کلارک و همکاران، ۲۰۱۴): hought به کار از طریق دو مکانیسم اولیه. هدف نهایی عملیات فوم ، آماده سازی عضله برای فاز ۲، افزایش طول، با بهبود مکانیک بافت محلی و مستعدتر کردن ماهیچه به کشش از طریق مسیرهای سیستم عصبی مرکزی آوران (CNS) است (Behm & Wilke, 2018).
تحقیقات نشان می‌دهد که نورد فوم قبل از کشش منجر به بهبود انعطاف‌پذیری و دامنه حرکتی مفصل می‌شود (Cheatham, Kolber, Cain, & Lee, 2015). این مکانیسم ها در یک سری از وبلاگ های NASM دیگر توضیح داده شده است.
CEX فاز ۲: دراز کردن (کشش) عضلات کوتاه شده
افزایش طول یا کشش، دومین مرحله در پیوسته تمرینات اصلاحی است. برخلاف تصور رایج،جزوه حرکات اصلاحی کشش باعث کشیدگی فیبرهای عضلانی نمی شود. افزایش طول به افزایش طول ماهیچه ها و بافت همبند مکانیکی کوتاه شده از طریق پاسخ سیستم عصبی اشاره دارد که در آن فعالیت دوک عضلانی و تحریک پذیری نورون حرکتی کاهش می یابد (Behm, 2018).
طول: فاز ۲ CExبه عبارت دیگر، عضله و بافت همبند نسبت به نیروها حساس‌تر می‌شوند و امکان کشیدگی بهتر و در نتیجه بهبود دامنه حرکتی را فراهم می‌کنند. این یک جنبه ضروری از کشش، به ویژه کشش ایستا ، برای همه متخصصان تناسب اندام است.
در حالی که کشش اثر مکانیکی دارد، مانند افزایش انطباق عضلانی، همانطور که قبلاً ذکر شد، مزیت واقعی کشش یک اثر “روانی – فیزیولوژیکی” از طریق افزایش تحمل کشش است (Behm, 2018). به بیان ساده تر، کشش ایستا باعث “آرامش عضله” می شود و امکان بهبود دامنه حرکتی، بهبود روابط طول-تنش، روابط نیرو-زوج، و بهبود الگوهای حرکتی را فراهم می کند.
افزایش طول فقط باید روی عضلاتی انجام شود که کوتاه و بیش فعال شناخته شده اند. یک اشتباه رایج این است که عضلاتی را که احساس “سفت” می کنند، کشش دهید. با این حال، به دلیل پاسخ برخی گیرنده های کششی، عضلاتی که بلند هستند بیشتر از ماهیچه هایی که کوتاه هستند به عنوان احساس سفت توصیف می شوند. بنابراین، ضروری است که از یافته‌های ارزیابی جزوه حرکات اصلاحی حرکت برای هدایت تمرین‌های اصلاحی در برنامه‌ریزی خود استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *