دانلود کتاب پرورش اندام
دانلود کتاب
دانلود کتاب پرورش اندام
به شما کمک زیادی می کند! در طول شب نباید انتظار پیشرفت های چشمگیری داشته باشید ، اما با گذشت زمان توده عضلانی به آرامی رشد می کند. واقعاً داشتن صبر و حوصله ، پایبند بودن به تمرینات و رژیم غذایی بسیار مهم است و نتایج قطعاً نشان داده خواهد شد!
۱٫ به وزنه های آزاد بچسبید.
حتی اگر سالن های ورزشی مدرن پر از ماشین های زیبا و براق هستند ، اما به شما کمک نمی کنند که پایه محکمی از عضله ایجاد کنید. دمبل و هالتر بهترین زمان ایجاد عضله و به خصوص برای یک مبتدی است.
۲٫ حرکات مرکب را انجام دهید.
گرچه ممکن است وسوسه شوید همه تمرینات ممکن را که در مجلات یا وب سایت های تناسب اندام مشاهده می کنید ، امتحان کنید ، ابتدا باید به حرکات اساسی پایبند باشید. تمریناتی مانند اسکات ، ددلیفت ، پرس نیمکت هلیتر و پرس شانه نظامی نباید از روال معمول شما غافل شوند.
۳٫ برنامه داشته باشید و به آن پایبند باشید.  دانلود کتاب پرورش اندام
شما نمی توانید فقط در سالن بدنسازی بروید و هر کاری که در آن لحظه احساس می کنید انجام دهید. شما باید یک روال سختگیرانه داشته باشید و از نزدیک آن را دنبال کنید. از یک مربی شخصی یا یک بدنساز پیشرفته بخواهید برنامه ای را در اختیار شما قرار دهد که شامل تمرینات دقیق لازم برای انجام آنها ، تعداد ست ها و تعداد تکرار در هر ست باشد. وقتی پا به سالن ورزشی می گذارید باید بدانید دقیقاً در آن جلسه تمرینی چه خواهید کرد.
۴- هر روز آموزش ندهید.
اگر شخصی که شما را به این برنامه تبدیل کرده می داند که چه کاری انجام می دهد ، برنامه روزانه شما باید ۳ یا ۴ تمرین در هفته باشد. به عنوان یک مبتدی نیازی به آموزش بیشتر از آن ندارید. روزهای دیگر هفته را برای استراحت و بهبودی سپری کنید.
to برای ادامه خواندن مقاله به پایین اسکرول کنید
آیا می خواهید قدرت و انرژی مغز خود را تقویت کنید؟
امگا ۳ برای عملکرد مغز و همچنین بهزیستی کلی ما بسیار مهم است ، اما بدن ما نمی تواند آن را به تنهایی در سطوح قابل توجهی تولید کند. این را از یک مکمل خوب روغن ماهی امگا ۳ مصرف کنید!
با مکمل روغن ماهی آشنا شوید
to برای ادامه خواندن مقاله به پایین اسکرول کنید  دانلود کتاب پرورش اندام
۵- هر گروه از عضلات را هر هفته آموزش دهید.
گرچه روزهای زیاد در ورزش به بزرگتر شدن شما کمک نمی کند ، اما تمرینات خیلی کم هم خوب نیست. شما باید حداقل هر هفته یک بار روی هر گروه عضلانی کار کنید.
۶٫ فرم صحیح هر تمرین را بیاموزید.
گرچه ممکن است وسوسه شوید که می بینید چقدر می توانید بلند کنید ، اما باید با وزنه های کمتری شروع کنید و فرم صحیح هر تمرین را یاد بگیرید.
۷٫ به تدریج وزنه ها را افزایش دهید.
پس از تسلط بر فرم صحیح هر تمرین ، باید وزنه ها را به صورت دوره ای افزایش دهید. میزان هدیه خود را در هر تمرین ردیابی کنید و هر ۲ هفته وزن را کمی افزایش دهید. این قدرت شما را افزایش می دهد و منجر به افزایش عضلات می شود.
۸٫ محتاط باشید.  دانلود کتاب پرورش اندام
وقتی به مرحله استفاده از وزنه های بزرگ رسیدید ، از کمربند ایمنی برای محافظت از کمر استفاده کنید. ممکن است در حال حاضر مشکلی در کمر نداشته باشید اما در آینده نیز نمی خواهید این مشکلات را داشته باشید.
۹٫ مقدار زیادی پروتئین بخورید.
پروتئین در مورد عضله سازی ضروری است و می توان آن را در مرغ ، ماهی ، تخم مرغ ، شیر ، لبنیات و برخی آجیل ها و سبزیجات یافت. اکثر متخصصان حداقل ۱ گرم پروتئین در هر پوند از وزن بدن را برای بهترین نتیجه توصیه می کنند. اگر مصرف کافی پروتئین در هر روز دشوار شد ، یک شیک پروتئین نیز اضافه کنید. دانلود کتاب پرورش اندام

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *